Log på District

  • Log på første gang som ny bruger

    For at kunne logge på første gang skal du bruge dit bruger-id til District, den midlertidige pinkode og enten Danske ID eller din nøgleviser.

    Sådan gør du, hvis du bruger Danske ID
    • Du kan downloade Danske ID-appen til iOS eller Android og følge vejledningen på skærmen. 
      Hvis du bruger nøgleviser, skal du klikke her for at aktivere den på din computer.
    • Vælg sikkerhedsløsning
    • MitID: Log på med dit private MitID, som du plejer.
    • SMS: Indtast dit bruger-id til District og den midlertidige pinkode og klik 'Fortsæt'. Du vil derefter modtage en aktiveringskode på SMS.
    • Følg herefter instruktionerne på skærmen.

    Har du ikke MitID, eller har vi ikke dit mobilnummer?
    Du kan registrere dit mobilnummer online ved at klikke på linket nedenfor og følge vejledningen.
    Registrer/opdater telefonnummer

  • Log på District

    Du skal bruge dit personlige kodeord, dit bruger-id og enten Danske ID-appen eller din nøgleviser hver gang, du logger på District.

     

    Sådan gør du

    •  Klik på 'Log-on' øverst til højre på hjemmesiden og vælg District.
    • Indtast dit bruger-id og dit personlige kodeord. Klik på 'Næste'.



    Vælg logon-metode

    • Danske ID: Bruger du Danske ID-appen til at logge på med, skal du klikke på 'Send' for at modtage en logon-anmodning i appen, og derefter skal du følge vejledningen på telefonen.
    • Nøgleviser: Bruger du en nøgleviser til at logge på med, skal du indtaste nøglen fra nøgleviseren og klikke på 'OK'.
    • Du er nu logget på District.
  • Dit bruger-id

    Når du opretter en aftale til District, får du tildelt et bruger-id. Det tildelte bruger-id står på bilaget til aftaledokumentet. Hvis du ikke har bilaget, kan du få oplyst dit bruger-id på følgende måder:

    • Har du lige modtaget en nøgleviser til District: Se dit bruger-id i følgebrevet, du fik med nøgleviseren.
    • Har din virksomhed har en District-brugeradministrator: Din administrator kan se dit bruger-ID i District.
    • Ring til Teknisk Support

    Læs mere om bruger-id.

  • Dit kodeord

    Indtast den midlertidige kode, du har modtaget med posten, i feltet 'Midlertidig pinkode'.

    Når du aktiverer dit eSafeID, vil du blive bedt om at vælge et nyt kodeord som består af mindst 4 tegn, hvoraf mindst 1 er et tal.
    Når du logger på District, indtaster du dit bruger-id og dit selvvalgte kodeord. Klik på 'Fortsæt'.

    Bruger du Danske ID-appen til at logge på med, skal du klikke på 'Send' for at modtage en logon-anmodning i appen, og derefter skal du følge vejledningen på telefonen. Bruger du en nøgleviser til at logge på med, skal du indtaste nøglen fra nøgleviseren og klikke på 'OK'.

    Læs mere om kodeord og midlertidig kodeord.

  • Log af

    Hvorfor får jeg en advarsel om, at jeg vil blive logget af på grund af inaktivitet?
    Hvis du ikke har navigeret rundt mellem siderne i District i 5 min., får du vist en advarsel om, at du snart bliver logget af på grund af inaktivitet. Advarslen giver dig mulighed for at forblive logget på, hvis du er i gang med noget, der ikke medfører navigation, for eksempel at gennemgå kontobevægelser eller udfylde en blanket. Hvis det er tilfældet, skal du klikke på 'OK' for at forblive logget på. Du kan også logge af med det samme ved at klikke på 'Log af', hvis du er færdig med at bruge District. Hvis du ikke foretager dig noget, bliver du automatisk logget af inden for kort tid.

    Grunden til, at du automatisk bliver logget af efter en periode med inaktivitet, er af sikkerhedsmæssige årsager for at undgå, at uvedkommende får adgang til District, hvis du har glemt at logge af.
  • Åbningstid

    Du kan logge på 24 timer i døgnet alle ugens dage.

    Bemærk
    Teknisk vedligehold: Der kan være begrænsninger i muligheden for at bruge District om søndagen fra kl. 00.00 til kl. 06.00, hvor vi vedligeholder og opdaterer teknikken.

Kontakt os

Hovednummer

45 14 00 00

Erhverv Direkte:

70 133 000

Teknisk support Netbank Erhverv:

70 123 456

Teknisk support District:

70 114 115
Se åbningstider
  • Ring til os
  • Find os

    Find rådgivningscenter eller Hæveautomat

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os

Få alle fordelene i dag. Bliv kunde i Danske Bank.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.